ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

Β’ Εξάμηνο
7.5 ECTS

Συντονιστής: 
Παπαδοπούλου Θεοδώρα

Διδάσκουσα:
Παπαδοπούλου Θεοδώρα

Πατήστε στο συνημμένο για να δείτε ή να κατεβάσετε το περίγραμμα του μαθήματος.
Μέθοδοι Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου


Περιγραφή:

Εισαγωγή στην έννοια της αξιολόγησης, Μορφές-μέθοδοι εκπαιδευτικής αξιολόγησης, Λογική και διαδικασία της αυτοαξιολόγησης του σχολείου, Αποτελεσματική διοίκηση του εκπαιδευτικού οργανισμού, Αξιολόγηση εκπαιδευτικών στην πράξη, Έννοια αποτελεσματικού σχολείου, Θεωρία σχολικής αποτελεσματικότητας, Κριτήρια Αποτελεσματικού εκπαιδευτικού, Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα, Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού, Επιχειρήματα υπέρ και κατά της αξιολόγησης

Βιβλιογραφία:
-Bernstein, B. (1971). Class, Codes and Control. London: Routledge & Kegan Paul.
-Brandom, A.-M., Poole. M., & Wright, A. (2001). Spiritual education, in Becoming a teacher, Issues in secondary teaching, J. Dillon και M. Maguire   (eds.), Buckingham, Open University Press.   
-Epstein, D. In our (new) right minds: the hidden curriculum and the Academy (pp. 56-72, chapter 4), in Morley, L. and Walsh, V (Eds.), (1995)     Feminist Academics: creative agents for change. London: Taylor and Francis.  
-Giroux, H. & McLaren, P (1986). Teacher Education and the Politics of Engagement: the case for democratic schooling, Harvard Educational Review,   56, pp. 213-238, in Mavrogiorgos, G. (1992). Teachers and teaching. Athens: Sygchroni Ekpedeusi.   
-Goodson, I. F. (1992). Studying teachers’ lives problems and possibilities, in I. Goodson (ed.) Studying teachers’ lives. London: Routledge    
-Goodson, I. Professional knowledge and the teacher’s life and work (σελ. 13-25), in Day, C., Fernandez, A., Hauge, T. and Moller, J. (Eds.), (2000). —   -The life and work of teachers. International perspectives in changing times. London: Falmer Press.    
-Kob, J. The teacher in industrial society, in Bereday, G. Z. F. και Lauwerys, J.A. (Eds.) The education and training of teachers, The year book of   education, 1963. London: the University of London, Institute of education and teachers college, Columbia University, Evans brothers Limited.    
-Paraskevopoulou-Kollia, E.-A. (2009). Teachers and educational autonomy. Administrative information. Vol. 48.    
-http://www.opengov.gr/ypes/?p=2928   
-https://www.cambridgeinternational.org/Images/271311-evaluating-teaching.pdf  

 

Τελική γραπτή εξέταση.