ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ 

Β’ Εξάμηνο
7.5 ECTS

Συντονιστής: 
Νικόλαος Ζυγούρης 

Διδάσκοντες:
Νικόλαος Ζυγούρης, Ελένη Βλάχου, Αικατερίνη Στριφτού, Ευαγγελία Γεράση, Μαρία Πιτοπούλου.

Πατήστε το συνημμένο για να δείτε ή να κατεβάσετε το περίγραμμα του μαθήματος
Xρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών σε Παιδιά και Εφήβους με Μαθησιακές Δυσκολίες


Περιγραφή:

Βασικός στόχος της συγκεκριμένης ενότητας είναι η παροχή στον μεταπτυχιακό φοιτητή των γνώσεων που θα του επιτρέψουν να αναγνωρίζει και να αξιολογεί τις Μαθησιακές Δυσκολίες παιδιών μέσα στο περιβάλλον της σχολικής τάξης και η προσαρμογή της διδασκαλίας του στις διδακτικές ανάγκες της συγκεκριμένης ομάδας παιδιών.
Η ύλη του μαθήματος καλύπτει:
Ο εντοπισμός παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες μέσα στο περιβάλλον της σχολικής τάξης.
Τις διαταραχές στην εγκεφαλική δραστηριότητα που ευθύνονται για τις Μαθησιακές Δυσκολίες.
Την αξιολόγηση των Μαθησιακών Δυσκολιών και την προσέγγιση του μαθητή ανάλογα με τη Μαθησιακή Δυσκολία που εμφανίζει.Την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την εφαρμογή στρατηγικών, με στόχο την καλύτερη διδασκαλία του μαθήματος σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες.
Την δημιουργία, κατασκευή και χρήση λογισμικών ανίχνευσης ή/και παρέμβασης που απευθύνονται σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες.  

Βιβλιογραφία:
_

 

Τρόπος Εξέτασης: Εργαστηριακή άσκηση: 50%, Τελική Εξέταση:50%