ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Α’ Εξάμηνο
7.5 ECTS

Συντονιστής: 
Σωτήριος Τασουλής 

Διδάσκοντες:
Σωτήριος ΤασουλήςΣπυρίδων Γεωργακόπουλος Αριστείδης Βραχάτης, Παναγιώτης Αναγνώστου, ΄Πέτρος Μπάρμπας

Πατήστε στο συνημμένο για να δείτε ή να κατεβάσετε το περίγραμμα του μαθήματος.
Αρχές Σχεδίασης Εκπαιδευτικού Λογισμικού


Περιγραφή:

Στόχος του μαθήματος «Αρχές Σχεδίασης Εκπαιδευτικού Λογισμικού» είναι να μάθουν οι φοιτητές τις βασικές τεχνολογίες ανάπτυξης και τα παιδαγωγικά ρεύματα καθώς επίσης να αποκτήσουν προγραμματιστικές γνώσεις έτσι ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν ένα εκπαιδευτικό λογισμικό. Έννοιες όπως συμπεριφορισμός, εποικοδομισμός, προγραμματισμός υπολογιστή από το μαθητή, αναλύονται διεξοδικά. Επίσης μελετώνται γλώσσες προγραμματισμού όπως php, html, css και εκπαιδευτικά λογισμικά όπως pixton και story jumper.

Βιβλιογραφία:
1. Tchounikine, P. (2011). Computer science and educational software design: A resource for multidisciplinary work in technology enhanced learning. Springer Science & Business Media.
2. Horton, S., & Quesenbery, W. (2014). A web for everyone: designing accessible user experiences. Rosenfeld Media.
3. https://www.w3schools.com/  

 

Το μάθημα αξιολογείται με παράδοση εργασίας.