Μεθοδοι Αξιολογησης του Εκπαιδευτικου Εργου

Κωδικός ΤΠΕ15
Όνομα Μέθοδοι Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου
Εξάμηνο Β΄
Περιγραφή Εισαγωγή στην έννοια της αξιολόγησης, Μορφές-μέθοδοι εκπαιδευτικής αξιολόγησης, Λογική και διαδικασία της αυτοαξιολόγησης του σχολείου, Αποτελεσματική διοίκηση του εκπαιδευτικού οργανισμού, Αξιολόγηση εκπαιδευτικών στην πράξη, Έννοια αποτελεσματικού σχολείου, Θεωρία σχολικής αποτελεσματικότητας, Κριτήρια Αποτελεσματικού εκπαιδευτικού, Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα, Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού, Επιχειρήματα υπέρ και κατά της αξιολόγησης
ECTS 7,5
Βιβλιογραφία Bernstein, B. (1971). Class, Codes and Control. London: Routledge & Kegan Paul.
Brandom, A.-M., Poole. M., & Wright, A. (2001). Spiritual education, in Becoming a teacher, Issues in secondary teaching, J. Dillon και M. Maguire (eds.), Buckingham, Open University Press.   
Epstein, D. In our (new) right minds: the hidden curriculum and the Academy (pp. 56-72, chapter 4), in Morley, L. and Walsh, V (Eds.), (1995) Feminist Academics: creative agents for change. London: Taylor and Francis.  
Giroux, H. & McLaren, P (1986). Teacher Education and the Politics of Engagement: the case for democratic schooling, Harvard Educational Review, 56, pp. 213-238, in Mavrogiorgos, G. (1992). Teachers and teaching. Athens: Sygchroni Ekpedeusi.   
Goodson, I. F. (1992). Studying teachers’ lives problems and possibilities, in I. Goodson (ed.) Studying teachers’ lives. London: Routledge    
Goodson, I. Professional knowledge and the teacher’s life and work (σελ. 13-25), in Day, C., Fernandez, A., Hauge, T. and Moller, J. (Eds.), (2000). The life and work of teachers. International perspectives in changing times. London: Falmer Press.    
Kob, J. The teacher in industrial society, in Bereday, G. Z. F. και Lauwerys, J.A. (Eds.) The education and training of teachers, The year book of education, 1963. London: the University of London, Institute of education and teachers college, Columbia University, Evans brothers Limited.    
Paraskevopoulou-Kollia, E.-A. (2009). Teachers and educational autonomy. Administrative information. Vol. 48.    
http://www.opengov.gr/ypes/?p=2928   
https://www.cambridgeinternational.org/Images/271311-evaluating-teaching.pdf  
Τρόπος Αξιολόγησης Γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου
Συντονιστής: Ευφροσύνη-‘Αλκηστη Παρασκευοπούλου-Κόλλια (email: frini@dib.uth.gr)
Διδάσκοντες Ευφροσύνη-‘Αλκηστη Παρασκευοπούλου-Κόλλια, Παπαδοπούλου Θεοδώρα  

yozgat escort kars escort tokat escort osmaniye escort bayburt escort afyon escort kahramanmaraş escort çorum escort fethiye escort kastamonu escort balıkesir escort erzurum escort sivas escort düzce escort ordu escort manavgat escort burdur escort adıyaman escort aydın escort giresun escort mardin escort kutahya escort şanlıurfa escort yalova escort van escort kırklareli escort bilecik escort karaman escort muğla escort zonguldak escort